صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 86561398/07/25 - 14

موافقت‌نامه کنسرسیوم‌های صادراتی خوشه صنعتی آبزیان بوشهر منعقد شد

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: موافقت‌نامه کنسرسیوم‌های صادراتی خوشه صنعتی آبزیان بوشهر منعقد شد.

علی‌اصغر مصاحب بعدازظهر چهارشنبه در نشست کمیته خوشه صنعتی آبزیان استان بوشهر اظهار داشت: سازمان صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پی پیاده‌سازی خوشه‌های کسب‌وکار صنعتی است.

وی تصریح کرد: توسعه صنعتی و فناوری، انتقال تکنولوژی، کلینیک‌های مشاوره و حمایت از کنسرسیوم‌ها از اولویت این سازمان در حمایت صنایع کوچک است.

برگزاری ۴۵ رویداد استارتاپی در عرصه صنایع کوچک و متوسط

مصاحب افزود: امسال تاکنون ۴۵ رویداد استارتاپی در عرصه صنایع کوچک و متوسط برگزارشده که نمونه موفق آن رویداد استارتاپی استان بوشهر در حوزه آبزیان بود.

وی اضافه کرد: در حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری نیز پلت فرمی با همکاری بخش خصوصی و بانک ملی طراحی و بانک ایران ونزوئلا به عنوان رابط خارجی راه‌اندازی شده که منابع مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط تأمین می‌کند.

معاون سازمان صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: نقاط ضعف و فشار خوشه آبزیان استان بوشهر شناسایی‌شده و برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی‌های لازم ازجمله توانمندی سازی، ایجاد تورهای صنعتی، انتقال تکنولوژی و بازدیدهای فنی انجام‌شده است.

مصاحب از انعقاد موافقت‌نامه کنسرسیوم‌های صادراتی خوشه صنعتی آبزیان بوشهر خبر داد و گفت: توجه به صادرات و بازاریابی از اولویت‌های دیگر این خوشه است.