کد : 3464
الف الف

اولین رویداد ایده ها و استارت آپ های شیلاتی استان بوشهر با هدف شناسایی طرح ها و ایده های نوآورانه شیلاتی، تسهیل و توسعه کسب و کار خلاقانه و معرفی به سرمایه گذاران طی سه مرحله در روزهای 17 دی، 27 بهمن و 2 اسفند 1397 در شهر بوشهر برگزار خواهد شد

     

احتراما به استحضار می رساند اولین جشنواره ایده ها و استارت آپ های شیلاتی استان بوشهر با هدف شناسایی طرح ها و ایده های نوآورانه شیلاتی، تسهیل و توسعه کسب و کار خلاقانه و معرفی به سرمایه گذاران طی سه مرحله در روزهای 17 دی، 27 بهمن و 2 اسفند 1397 در شهر بوشهر برگزار خواهد شد. 
این رویداد در دو بخش ایده های نوآورانه و طرح های استارت آپی برگزار خواهد شد 
ارسال ایده و طرح برای عموم آزاد است. 
همچنین از دانش آموزان، دانشجویان، دبیران، استاتید، فعالان صنعت صيد و آبزي‌پروري شیلاتی و کلیه اندیشمندان استان بوشهر  درخواست می گردد با ارسال ایده و نظرات ارزشمندشان در این جشنواره شرکت فرمایند.
جهت ارسال ایده ها و طرح های نوآورانه،  پس از عضویت در سایت جشنواره به آدرس " http://bufis.areeo.ac.ir"، در بالای صفحه گزینه صفحه شخصی را انتخاب نموده، سپس گزینه ارسال و پیگیری مقاله را انتخاب می نمایند. فرم مورد نظر را از بخش راهنمای نگارش و ارسال مقاله دریافت نموده و از طریق گزینه ارسال چکیده مقاله جدید، ایده یا طرح خود را ارسال فرمائید. 
ایده های اولیه پس از غربالگری مقدماتی در پیش رویداد اول که در تاریخ 17 دی 1397 برگزار خواهد شد، داوری می شود. ایده پردازان برگزیده مرحله اول با حمایت علمی شتابگران کسب و کار (منتورها)، طی یک دوره یک ماه به توسعه ایده اولیه خواهند پرداخت و در پیش رویداد دوم که در تاریخ 27 بهمن 1397 برگزار خواهد شد، داوری مرحله دوم ایده های توسعه یافته اجرا می شود. 
طرح های استارت آپی شیلاتی نیز طی یک مرحله داوری و همزمان با غربالگری مرحله دوم ایده های توسعه یافته در تاریخ 27 بهمن 1397 بررسی خواهند شد. 
نهایتا در تاریخ 2 اسفند سال جاری 3 طرح استارت آپی شیلاتی برگزیده استان بوشهر معرفی خواهند شد. به ایده های برتر هر مرحله و نهایتا طرح های استارت آپی برگزیده جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد

محورهای جشنواره
    کسب و کار، شیوه های تامین مالی، صادرات و بازاریابی دیجیتال
    ارزش افزوده، استفاده مجدد از آب، پسماند و ضایعات
   شیوه های نوین صید، پرورش و فراوری آبزیان 
   انرژی های تجدید پذیر و فناوری های سبز
    مکانیزاسیون، اتوماسیون و هوشمندسازی
    مهندسی آبزیان