کد : 8649
الف الف

ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ هکتار و با سرمایه‌گذاری افزون بر ۴۱۴ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در اراضی ساحلی گناوه آغاز شد.

ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور برای پرورش میگو و توسعه صنایع فرآوری شیلات در منطقه رودشور شهرستان گناوه آغاز شد.
در آئین آغاز ساخت این مرکز تولیدی و اشتغال‌زایی، مدیرعامل شرکت شهرک‌ شیلات استان بوشهر با بیان اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود اظهار داشت: برای اجرای شهرک شیلاتی استان بوشهر ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تخصیص یافته که به ۵۰ سرمایه‌گذاری واگذار شده است.
احمد مرادی با اشاره به سرمایه‌گذاری در ایجاد زیرساخت‌‌های شهرک شیلاتی در گناوه گفت: در اجرای زیرساخت این شهرک شیلاتی ۱۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می شود.
وی ساخت ۲ اسکله به طول بیش از یک کیلومتر، ۳۴ کیلومتر کانال آب، ۷ کیلومتر جاده اصلی و ۲۱ کیلومتر جاده فرعی از جمله زیرساخت‌های آن دانست و گفت: برای تولید و راه‌اندازی بخش‌های مختلف این شهرک شیلاتی ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه  شهرک شیلاتی  گناوه در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ هکتار ساخته می‌شود خاطرنشان کرد: ساخت این شهرک با سرمایه‌گذاری افزون بر ۴۱۴ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در اراضی ساحلی گناوه آغاز شده است.